שיקלי: "כוחה של הממשלה הזו – בחולשתה"

    מהדורת הבוקר No Comments on שיקלי: "כוחה של הממשלה הזו – בחולשתה"

    ח"כ עמיחי שיקלי בשיחה עם קול חי: "כוחה של הממשלה הזו הוא בחולשתה. מכיוון שהמעמד הפוליטי של רבים מהם כל כך מעורער – לכן יש להם אינטרס עליון להחזיק את הדבר הזה ולהביא הישגים ולהגיע לסבב הבא עם כוח פוליטי גדול יותר – ולכן למרות הסתירות האידיאולוגיות הם מחזיקים מעמד"

    ח"כ עמיחי שיקלי צילום: Olivier Fitousi/Flash90
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Olivier Fitousi/Flash90

    ח"כ עמיחי שיקלי שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר. בפתח הריאיון הוא נשאל האם מבחינה טכנית הוא עדיין חבר בסיעת ימינה: "טכנית אין אפשרות אחרת. ביקשתי להתפלג מהסיעה אבל בקשתי סורבה ועד שכן אני חלק ממנה. באופן טכני אני חייב לציית להחלטות הסיעה".

    שיקלי אמר בהמשך הריאיון, כי "מה שבעיני יותר מהותי – זה מהי סיעת ימינה, מה שבנט אמר לפני הבחירות או מה שהוא עושה אחרי?. מבחינתי סיעת ימינה זה מה שהתחייבנו לפני הבחירות. אני משתדל להיות נאמן לאמת שלי ולמצע של ימינה כפי שנוסח לפני הבחירות".

    שיקלי מתח ביקורת על הממשלה ואמר: "כוחה של הממשלה הזו הוא בחולשתה. מכיוון שהמעמד הפוליטי של רבים מהם כל כך מעורער – לכן יש להם אינטרס עליון להחזיק את הדבר הזה ולהביא הישגים ולהגיע לסבב הבא עם כוח פוליטי גדול יותר – ולכן למרות הסתירות האידיאולוגיות הם מחזיקים מעמד".

    שיקלי נשאל האם שוחח עם בנט מאז הקמת הממשלה: "דיברתי עם בנט פעם אחת מאז שמונה לראש הממשלה, זה היה סביב הנושא של חוק האזרחות. ניסיתי לדבר על ליבו שזו פיקציה להיות ראש ממשלה עם 6 מנדטים. לדעתי הממשלה הזו היא טרלול פי עשר מבחירות חמישיות".



    0 תגובות